САМООСВІТА - ШЛЯХ ДО САМОРОЗВИТКУ

Сайт курсів підвищення кваліфікації

Перехід на окремий сайт, присвячений курсам підготовки та перепідготовки педагогів за предметами "Географія", "Природознавство", "Природничі науки", "Природознавство. Моя планета Земля"


Інтернет-заходи

Розклад найближчих вебінарів, семінарів, конференцій, за участь у яких педагог отримує сертифікат

Hidden curriculum або прихована навчальна програма: як ми неусвідомлено навчаємо здобувачів освіти


Більшість людей обізнані про те, що дискримінація неприпустима. Проте, існують такі форми дискримінації про які ми не знаємо, тому іноді навіть можемо не розуміти, що й самі вдаємось до неї.

«Нidden curriculum» або як перекладають це поняття в українській науці, «прихований навчальний план» є одним із інструментів, за допомогою яких може відбуватись дискримінація в закладі освіти, навіть без відома та бажання педагогічних працівників. Проте, також, «hidden curriculum» може мати і позитивний ефект на учнів.

Отже, на цьому вебінарі з'ясуємо, що таке «hidden curriculum», які його прояви, яким чином виходить так, що ми навчаємо чомусь учнів самі того не бажаючи та як зробити, щоб «hidden curriculum» працював на вас.

На цьому вебінарі поняття «hidden curriculum» ми будемо вживати у значенні «прихована навчальна програма». Відповідь на запитання то програма чи план пошукаємо разом на вебінарі.

Вебінар відбудеться в середу, 05 травня о 18:00

Створюємо захопливий онлайн-урок

«Всеосвіта» - спільнота активних освітян, саме тому наша місія полягає у прагненні надихати педагогів та їхніх учнів до професійного та особистого зростання, а також робити усе можливе, щоб реалізація педагогічної діяльності стала більш зручною і приємною. Саме тому ми створили розділ «Мої журнали» за допомогою якого будь-який педагог зможе створювати домашні завдання онлайн, перевіряти завдання, давати учням новий матеріал на вивчення і відстежувати прогрес виконання завдань у режимі реального часу. На вебінарі ми продемонструємо оновлення у «Моїх журналах», які роблять роботу з розділом ще зручніше та зрозуміліше.

Вебінар відбудеться у вівторок, 11 травня о 18:00

Робота з дитячою тривогою. Алгоритм проведення корекційних занять

Досить частим запитом, з яким батьки звертаються до практичних психологів є надмірні страхи і тривоги у їх дітей. Відомо, що на певному етапі вікового розвитку поява безлічі страхів є майже нормативною. Так, діти 4-6 років можуть одночасно і цілком щиро боятись темряви, павучків, сусідської бабусі, солодкої вати і татового жакета. В більшості випадків, з часом, ці страхи безслідно зникають не завдаючи дитині особливої психологічної травми. Але іноді страхи зберігаються та стають основою для формування загальної особистісної тривожності. Така тривожність вже у шкільному віці додає в життя учнів істотний дискомфорт: позбавляє впевненості у собі, заважає відповідати на уроках, не дозволяє насолоджуватись спілкуванням з друзями та загалом знижує якість життя.

Сучасна психологічна практика пропонує багато дієвих стратегій роботи з дитячою тривогою, тож задача кожного психолога, який працює зі школярами, обрати для себе зручний і дієвий інструментарій та активно впроваджувати його у свою роботу. Тому на вебінарі ми будемо розбиратись в тому, що криється за надмірною тривожністю дітей та розробимо покроковий алгоритм дій, спрямованих на її подолання. В результаті нашої зустрічі ви матимете в арсеналі програму дій, яка, сподіваюсь, неодноразово стане у нагоді у вашій роботі.

Вебінар відбудеться в п'ятницю, 14 травня о 18:00

Відпустки у сфері освіти: види, порядок та умови надання, компенсації

Незабаром сезон відпусток. Право кожного працівника на щорічну чи будь-яку іншу відпустку гарантовано законодавством України. Але що ми знаємо про саму відпустку? Від чого залежить її тривалість, хто і коли може її брати? Які є види відпусток? Які гарантії та яка компенсація існує в разі невикористання відпустки протягом року? Які особливості надання щорічної основної відпустки педагогічним, науково-педагогічним та науковим працівникам у сфері освіти? Як визначити, якої тривалості щорічну відпустку працівник вже заробив? Коли та на яку тривалість щорічної відпустки має право новоприйнятий працівник? В яких випадках застосовується відкликання з відпустки? Що робити, якщо відпустку не дають, або навпаки - відправляють примусово? Що таке «відпускний стаж»? Спробуємо розібратися під час вебінара.

Вебінар відбудеться в понеділок, 24 травня о 18:00

Авторське право в інтернеті: що потрібно знати педагогам


Наразі такі формулювання як «авторське право» та «академічна доброчесність» лунають в освітянській спільності все частіше. Передусім, це пов'язано з популярізацією інтернет-ресурів та онлайн-майданчиків для обміну педагогічними напрацюваннями та особливостями, які їм притаманні. Сьогодення вимагає, щоб освітяни були більш обізнаними і відповідальними у питаннях розповсюдження авторського контенту. Та водночас педагоги все частіше задаються питаннями: «Як убезпечити себе та захистити свої педагогічні напрацювання?», «Як користуватися досвідом колег етично, не порушуючи їхні авторські права?», «А чи не порушую я авторське право коли беру зображення/матеріали з інтернету?», «Що має робити інтернет-ресурс, якщо моє авторське право кимось порушене?». На щастя, «Всеосвіта» вже знає відповіді на ці запитання та готова ділитися ними на вебінарі.

Згідно абзаців 2 та 4 частини 1 статті 54 Закону України «Про освіту» педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи вільний вибір форм, методів і засобів навчання, розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання.

І кожен педагог має змогу реалізувати це право через бібліотеку методичних матеріалів «Всеосвіти» зокрема. Щодня українські освітяни обирають цей майданчик для обміну ідеями, напрацюваннями, знаннями, методиками. Саме тому вебінар обіцяє бути практичним: не обійдеться без готових кейсів, прикладів та відповідей на запитання в онлайні.

Вебінар відповідає такому основному напрямку підвищення кваліфікації, як використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку. Цей напрямок вказаний в п. 15 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, що був затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» № 800 від 21 серпня 2019 року

Вебінар відбудеться в четвер, 06 травня о 18:00 

Важливі питання закінчення навчального року: від освітніх до кадрових

Як цьогоріч в умовах пандемії коронавірусу, дистанційного навчання та оновленого змісту освітнього законодавства закінчуватиметься навчання в ЗЗСО - питання, які турбують всіх учасників освітнього процесу.

Керівники ЗЗСО у межах повноважень, визначених, статтею 38 Закону України «Про повну загальну середню освіту», на завершення 2020/2021 навчального року зобов'язані: ...

Вебінар відбудеться в понеділок, 17 травня о 18:00

Урізноманітнюємо освітній процес за допомогою розробок. Відповідально використовуємо методичні розробки у освітньому процесі

Як урізноманітнити освітній процес за допомогою розробок? Методична розробка - незамінний помічник в освітньому процесі, з її допомогою можна доступно пояснити новий матеріал, навчити легко запам'ятовувати інформацію та опановувати нові навички. Розробки використовують для розвитку учнівських компетентностей, дослідження нової інформації та формування м'яких навичок.

«Всеосвіта» завжди прагне зробити діяльність педагога більш зручною та комфортною, в нас існує окремий розділ «Розробки», де зібрано безліч безкоштовних матеріалів за різними темами та з різною складністю реалізації. На вебінарі ми поговоримо про те де шукати цікаві та якісні розробки, у чому їх користь та які розробки може застосовувати сучасний педагог, щоб зробити освітній процес більш творчим та дієвим.

Вебінар відбудеться у вівторок, 25 травня о 18:00


Записи вебінарів та онлайн-лекцій

Відеозаписи вебінарів та онлайн-лекцій, які вже закінчились

Інтелектуальна карта: використання в освітній діяльності

План вебінару:

  • інтегрувати різні напрями освітнього процесу за тематичним принципом
  • формувати у дітей системне мислення
  • застосовувати текстоцентричний підхід у роботі з літературними творами
  • складати інтелектуальні карти для освітнього процесу та професійного саморозвитку

Відео

Навчаємо дітей розповідати: нові підходи

План вебінару:

  1. Зміни в сучасній методиці розвитку мовлення дітей
  2. Майстерність постановки запитань - умова стимулювання мовленнєвої та індивідуальної активності дітей
  3. Командний метод у навчанні дітей розповідати
  4. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів
  5. Майстер-клас.

Відео

Як ефективно планувати та організовувати освітній процес: лайфхаки методичного конструктора

План вебінару:

  • особливості перспективного планування;
  • традиції та інновації у веденні щоденної документації;
  • інструменти методичного конструктора;
  • більше-менше, раніше-пізніше - кому вирішувати?
  • як задати оптимальний темп і ритм дня.


Онлайн-лекція "Дослідницький метод як спосіб організації пошукової діяльності учнів на уроках географії "

План онлайн-лекції:

  • Нова програма з географії для 10-11 класів та її практична спрямованість
  • Розвиток дослідницької компетенції як основа дослідницького метода
  • Шляхи реалізації практичної складової курсу «Географія»



Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати