Проєкти, як основа розвитку дослідницької компетенції у дітей

16.09.2019

У даному розділі зібрані статті, присвячені організації роботи з проєктами у курсі природознавства 5 класу, алгоритму роботи над проєктом, методам захисту та презентації результатів роботи.

У цьому розділі були представлені такі роботи:

1. Проєкти, як основа розвитку дослідницької компетенції у дітей - автор Гетьман Любов Федорівна, учитель біології Крупського навчально-виховного комплексу « загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Золотоніської районної ради

2. Проєкт, як основа розвитку дослідницької компетенції у дітей - автор Лашта Валентина Петрівна, учитель географії Старосільського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Мліївської сільської ради (завантажити)

3. Проєкти, як основа розвитку дослідницької компетенції у дітей - автор Шапран Катерина Віталіївна, учитель Руськополянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Руськополянської сільської ради (завантажити)

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати