У даному розділі зібрані статті, присвячені організації роботи з проєктами у курсі природознавства 5 класу, алгоритму роботи над проєктом, методам захисту та презентації результатів роботи.
Практична складова курсу «Природознавство» у 5 класах
Веб-конференція
До участі в заході запрошуються науковці, методисти та педагогічні працівники, які мають практичні напрацювання або досвід роботи з даної теми.
Для розгляду пропонуються такі питання:
1. Проєкти, як основа розвитку дослідницької компетенції у дітей.
2. Практичні заняття як різновид практичної складової курсу.
3. Практичні роботи у курсі природознавства 5 класу.
У даному розділі зібрані статті, присвячені організації практичних занять на уроках курсу "Природознавство" у 5 класі.
У даному розділі зібрані статті, присвячені організації практичних робіт на уроках курсу "Природознавство" у 5 класі.
Поза темами пропонованих розділів на конференцію були також представлені такі роботи:
1. Спостереження як один із видів практичної складової курсу природознавства - автор Загубинога Оксана Олексіївна, учитель біології, природознавства та хімії Скородистицької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Іркліївської сільської ради
2. Практичні роботи у курсі природознавства 5 класу - автор Ішуніна Тетяна Іванівна, Учитель біології та географії Вороненського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Жашківської районної ради
3. Корисна творча справа «Зустріч птахів» - автор Прядко Віра Григорівна, Учитель Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Смілянської міської ради
4. «Через практику до знань» - автор Ситник Галина Степанівна, учитель природознавства Золотоніської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Золотоніської міської ради